
طی دیداری صمیمانه با حضور جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی استان از هسته هنری به وقت حماسه در دانشگاه هنر اسلامی تبریز تجلیل شد. هسته هنری به وقت حماسه متشکل از اساتید هنرمند، دانشجویان و فعالان هنری شهر تبریز که در ایام جنگ تحمیلی دوم و سوم فعالیتهای مختلف و مبتکرانهای در حوزه پارچهنویسی، گرافیتی، دیوارنویسی، نقاشی پرتره شهدا، طراحی پوستر و... انجام دادهاند.
در این دیدار چهرههای شاخصی چون استاد مهدی لزیری، استاد میرحسین زنوزی،خانم دکتر معصومه سپهری، دکتر علی نعمتی نیز حضور داشتند.